Subject: KOOSKÕLASTAMINE! Kärdla-Lehtma keskpingevõrgu rekonstrueerimine, Tareste, Lehtma, Malvaste külad, Hiiumaa vald, Hiiu maakond
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 22:41:02 +0200

Tere

Saadan Teile kooskõlastamiseks projekti „Kärdla-Lehtma keskpingevõrgu
rekonstrueerimine, Tareste, Lehtma, Malvaste külad, Hiiumaa vald, Hiiu
maakond“ asendiplaanilise lahenduse. Joonised leiate siit, kuna jooniste
maht on manustamiseks liiga suur:
<https://vorguprojektou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tonis_liiber_vorg
uprojektou_onmicrosoft_com/EmENFOiRtVdEmKFwMxc1yc0B0gqjJSyzLJN635p12PtqkA?
e=SFcTLJ>  PROJEKTI JOONISED

NB! Kui vähekenegi võimalik, siis ootaksin kooskõlastust/tagasisidet
tõesti esimesel võimalusel, kuna projektiga on pistu kiire.

Lugupidamisega,

Tõnis Liiber

Võrguprojekt OÜ

Tel. (+372) 56 855 114

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.